Gleder meg til å høre hva slags bil du har kjøpt deg! Du må jo bare få tatt turen så du får tilbake pokalen og bildet ditt
(står fremdeles på hedersplassen i stua)
(står fremdeles på hedersplassen i stua)

Celica skrev:Det er en fryktelig lite spennende bil, som jeg skal ha frem til studiene er ferdig, hehe..
har kjøpt toyota yaris t-sport. 04-mod. Celicaen er solgt, men har ikke fått nye bilen, og celicaen sturer på gårdsplassen, hehe.
Hm, hvilken pokal, Anniken? fra kjøringen i fjor?
er Abby sin pokal jeg har hjemme 
Andariel skrev:Celica skrev:Det er en fryktelig lite spennende bil, som jeg skal ha frem til studiene er ferdig, hehe..
har kjøpt toyota yaris t-sport. 04-mod. Celicaen er solgt, men har ikke fått nye bilen, og celicaen sturer på gårdsplassen, hehe.
Hehehe jeg som surrer litt med navn herer Abby sin pokal jeg har hjemme
Abby skrev:Andariel skrev:Celica skrev:Det er en fryktelig lite spennende bil, som jeg skal ha frem til studiene er ferdig, hehe..
Hehehe jeg som surrer litt med navn herer Abby sin pokal jeg har hjemme
Hehehe tulling!=)
Ikke noe nye bil her i gården nei!=)
Bra det blir passet på da=)

Bmw 325i
Redlady skrev:Jeg har vel neeeeeesten bestemt meg for å ta bilen med meg østover for å ta meg noen runder på Rudskogen.... Men må få den ferdig først for er en del små ting som må gjøres med den.......... Men ser dere en begunder rød bmw med gull felger så er det meg!!!

Abby skrev:Jeg har lyst, men mangler hjelm... og nå driver tannstanga mi og tar kvelden igjen og bilen er ikke god å kjøre så må se hvordan det blir.....
Jeg har liksom ikke 9000 som jeg kan kjøpe ny tannstang med på noen mnd![]()

Vi får se hva det blir til :)
Sola skinner alltid når jeg ser deg vennen! 

Brukere som leser i dette forumet: MSN [Bot], Yahoo [Bot] og 1 gjest